.

JRMora humor gráfico diario

8/6/11

ADIVINETA

Adivina adivineta..., una de molt fàcil....

Fa un parell de dies, el mallorquí Nadal va guanyar el seu sisè trofeu Roland Garros. La notícia va ser portada en pràcticament tots els diaris.

Adivineta...., quins d'aquests diaris que veo veo veo que veieu a baix estan subvencionats, becats, pensionats, amb diners de tots nosaltres, per el govern de la Generalitat?














11 comentarios:

Pafum dijo...

Me da una pista, donya?

Anónimo dijo...

Que asco,todo esta manipulado.Hasta las portadas de los periódicos.Con que sutileza dan la misma noticia evitando la bandera de españa.Se juegan el trabajo.

Anónimo dijo...

i la pasta

Anónimo dijo...

Bon dia Doña.jo no trobo a faltá la bandera espanyola,els diaris amb subvenció estatal no els compro,i els diaris amb subvenció de la generalitat els lleigeixo tots.¿que ets feixiste?que le trobes a faltá la teva bandera,si es aixi ja no em interesa el teu blog.pero jo pago les dues subvencions i potser tambe les subvencions vasques.

Anónimo dijo...

Benvolgut anònim, això és només una endevinalla per passar l'estona amb amiguets. Detecto estrès, frustració, relaxa't que no és per tant, estem jugant.

Presumeixo de no pertànyer a cap tribu, el meu pensament és lliure. No comparteixo espai amb radicals de qualsevol ideologia o feixistes com dius i molt menys mantinc una conversa. Avui amb tu faré una escepció per hospitalitat i educació ja que estem a casa meva, però sàpigues que estic molt incòmode, no m'agraden els violents.

Espero que no t'interessi el meu blog i em oblidis, et distreus llegint premsa obedient que t'anirà molt bé en la vida.

Bandera?, si, tinc bandera, aquesta, el fotut és que el Dr.Lluch no em deixa gaudir-ne.

Espero que "tanuuuuuuncalucas".

The Do

Anónimo dijo...

Resultat:
Donya 5
Subnormal 0

El cateto informatico dijo...

Hotia primo, Cuidao con esos cabreos a ver si te da el estreñimiento ese que te coje. Estehombre no sabe lo que dice, con la de vese que nos han corrio lo civiles en el pueblo, vahasertu faxa?.
Cal.losgesus peldonalo que no sabeloquedicen.
Por cierto , como va la venta los mechericos del Franco que te traje D'Andorra?.
Dice el Xino del Mil, que tiene mas material que compro con la pasta que se llevo de los tontos esos de los Hereus.

Hosé Garrulo dijo...

Primoooooo, yavé comostá la cosa. Que ha venío un jacobino unineuroná y ma eshao en cara que soy un fassha. Yo questao hostiao y entalegao con 18 añico en lo bujero de la via layetana por repartí octavillas del PSUC mientra el joio shaquetero levantaba er braso con lapalma delamano pabajo.
Loquehayqueoí, primo, loquehayqueoí.

El cateto informatico. dijo...

Tranquilo primo, relahate. Que he escuchao cosa ma gorda, como que er Camaron sta muerto.
Er Camaron vive i tu ere una buena persona.
Nosotro no podemo dar credito a to lo quesescucha.
Alapadedio.

El cateto informatico dijo...

Estoy hasta el gorro del Jorgi Dan, el veranito, el Corte ingles i la puta que los pario a todos. Primo, tu porque no escuchas la radio por no pagar al AFGAE, pero esto es una tortura. cada 5 minutos sale el cabron este con la puta cancion. Yo no entro más en el corte Ingles. Que se vayan a la mier.... .
Eha, ya me quedao descansao.

El cateto informatico dijo...

Dehar al Pituenpas, que he una persona humana mu bien paria. Adema esta mu instruio i leio en cosa bonita de la naturalesa. Pa mi que he un buen tio.
Fueran tos como er Pitu otro gallo cantaria.
Eso pienso yo respetando toas las opiniones de lo dema, que uno e un cateto, pero gracia a Dio, padre me dio una enducacion pa ir po er mundo.
Xecu,xecu y Xecu.