.

JRMora humor gráfico diario

11/6/11

FUTURS TITULARS

1. L'acampada de Plaza Catalunya publica un manifest. El primer punt exigeix introduir el massatge thai en l'educació pública.

2. Definitivament Félix Millet desapareix amb tots els diners de l'imperi Palau. Durán i Lleida diu que no ha sentit aquest nom en la seva vida.

3. Andreu Mas Colell accepta dues preguntes, però se les fa ell mateix per abreujar.

4. Es publiquen unes fotos de Camps amb un maletí replet de bitllets de 500 € i la intenció de vot al Partit Popular de la Comunitat Valenciana puja un 28%.

5. El conseller de Salut, Boi Ruiz, anuncia que els costos derivats de privatitzar-ho tot seran copago.

6. Esquerra Republicana, plena per l'enorme èxit collit en les municipals, es dissol i dóna pas a una tenda “todo a cien” amb el mateix nom i logotip.

7. Intereconomía celebra els resultats del PP a andalusia empalant a un berebere en directe.

8. Felip Puig sofreix un problema de psicomotricitat mentre menja un filet i es clava una forquilla en l'ull amb resultat de mort. Les seves últimes paraules van ser: “foteu-li garrotada”.

9. El President de La Vanguardia Javier Godó, premi Mercè Rodoreda de contes i narracions, per la seva frase: “jo sempre he estat independent”.

10.Un periodista de Intereconomía es treu el penis en directe i ho frega contra un plasma en el qual apareix Jose Luis Rodriguez Zapatero al crit de: "Aquí tens el meu tarannà!" El periodista és nomenat Soci Honorífic de FAES per la seva defensa dels valors de centre.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

11.CIU pacta con el PP al grito de :Roma no paga traidores,pero los compra para Seguridad Ciudadana como un valor nuevo añadido en nuestra politica local.

Anónimo dijo...

memeo con el 7............

Anónimo dijo...

"El nou mandat genera expectació per la crisi però no es pot caure en el fatalisme i el pessimisme" (Giraut en el Punt)

La frase es pot interpretar de dues maneres diferetes: una és si va dirigida al poble de CPS, l'altra si és per calmar als 8 regidors restants.
El poble espera el primer ple municipal per conèixer els salaris que gaudiran els nous regidors per saber amb certesa si caurem en el fatalisme i pessimisme.
És en el primer ple quan es decideix el repartiment de beneficis per als quatre anys, oi?
Sabrem amb exactitud a què atenir-nos.

Anónimo dijo...

a mi er vecino tampoco me ha publicao un komentario quelescrito.
¿raro no? raroraroraro

Anónimo dijo...

Ay que ver lo que le cuesta a algun arrimao soltar la teta de la que ha estado chupando sin que le tocara hacerlo. Algunos piensan que siemrpe van a estar campando a sus anchas y haciendo lo que les viene en gana, pero la realidad es que el pueblo es soberano y pone a cada uno en su sitio. Ahora, algunos empezarán de nuevo a hacer caricaturas, cuando no soportan que se las hagan a ellos mismos. Entonces, solo entonces, cuando son caricaturizados, claman al cielo y ponen de mierda hasta las orejas a todo bicho viviente. mal, muy mal. Donde las dan, las toman. Y a algunos la nevera durante cuatro años, y el ostracismo, les sienta a cuerno quemado. Esos seres son los que aparecen justo donde no les toca. Esos seres vivientes son los que aprovechan cualquier resquicio de cualquier persona humana con sentimientos nobles para colarse en las fiestas donde ni estan invitados, ni nunca estarán de pleno derecho. Pero son vividores de la falsedad. Son personas sin entrañas que no dudarían de vender su alma al mismísimo diablo para poder conseguir los fines febriles qaue persiguen en sus mas bajos instintos. Pobre vida malgastada de esa manera. Eso es, sencillamnete, todo lo contrario a vivir de una manera digna. Bien es verdad que el tiempo pone a cada uno en su sitio y al que siembra mierda, recoge mierda al cuadrado. Y acaba de mierda hasta el pelo mas corto d ela coronilla.