.

JRMora humor gráfico diario

19/6/11

FALSARIOS


Empieza a ser habitual que los mossos agredan personas y no porten placa identificativa a la vista. Eso es ilegal. Hemos retrocedido 30 años en el tiempo. Las fuerzas de seguridad catalanas han perdido toda credibilidad.

El colérico que ahora criminaliza hasta la saciedad a los indignados del 15 M, dirá que la llevan bajo el chaleco antibalas. Ahí no se ve, no puedes saber quién es el violento que te apalea en nombre de la democracia.
Es preceptivo por ley que ha de estar SIEMPRE a la vista de los ciudadanos.
Los políticos tienen miedo, un miedo atroz al movimiento de los indignados. Indignados lógicamente con ellos, los políticos. Por ese miedo y no por otra razón ahora los demonizan hasta la saciedad en todo tipo de plataforma.
Puig, obliga a tu ejército a cumplir las leyes. Debes dar ejemplo.
Puig, no creo nada de lo que digas, a mi no me engañas, manipulador.
Puig, go home. You have made too many mistakes.

8 comentarios:

Josep M. dijo...

Bona feina Donya amb aquestes imatges i la crònica. Cal ensenyar-ho tot! Sobretot si no volem que ens inundin de fets esbiaixats i opinions direccionades intencionadament. Les coses clares i transparents!.

un convergent descontent dijo...

realment es vergonyos, pero seguira sent vergonyos sempre, ja que tenir content a tothom es dificil, realment a els politics es a qui haurien de fer fora a cops de porra i no a la gent que l'unic que fa es protestar sobre una cosa que la pensem tots. El mon de la politica es com una poma podrida a on nomes i van els cucs. Saveu la ultima? ja tenim un cuc podrit mes xupan del bote al nostre poble, saveu de qui parlo? dons de la nostre estimada LOLI, que ja a aconseguit colarse al consell i aixi tenir cuatre calarons mes per pagar deutes, quina vergonya, quina vergonya, quina vergonya!!!, o haveu vist!!!!

Hosé dijo...

Primooooooo!!!
¿Haleío el meneo del blo latramontana?

Me paice quan fichao al Muuriño pa uno día.

Que joio er JM, le gusta meneá.

Mercedes mila dijo...

Doña, el problema es esconder el nº de agente? o tirar contenedores, pegar, empujar,escupir a personas, pintar con un spray el cabezon del Boada o la chaqueta de la exconsellera de interior. Vinga home!!!!!!

Anónimo dijo...

Mercedes, el problema es esconder el nº de agente, tirar contenedores, pegar, empujar,escupir a personas, pintar con un spray el cabezon del Boada o la chaqueta de la exconsellera de interior. Todas esas acciones son un problema. Peeeeeeero las fuerzas del orden público deben dar ejemplo. No deberían actuar del mismo modo que los 50 antisistema que la liaron.
Fair play amigo, que no estamos en Venezuela.

The Do

Anónimo dijo...

Si hubiesen llevado el numerito correspondienmte, estaría de acuerdo contigo.

T.D.

Anónimo dijo...

S'hauria de marcar amb una creu (com a la Tura) a aquells polítics que han permès que els dirigents de caixes quebrades (que aquests polítics havien anomenat anteriorment)UNIM, Catalunya Caixa, Caixa Girona... s'hagin retirat als 55 anys i amb indemnitzacions d'escàndol???

Estel dijo...

Mireu el vídeo del youtube on es veu, curiosament, que els qui comencen els altercats són, curiosament, una sèrie de persones que van amb "pinganillo" i als quals els mateixos manifestants aïllen, i que després, curiosament, són apartats i protegits delicadament per un grup de mossos. Hom podria malpensar i dir que són de la "secreta" que han estat enviats allà per fer-se passar per manifestants i tenir l'excusa per començar la càrrega. De vegades el vídeo no està actiu, l'han despenjat ja vàries vegades.
http://www.youtube.com/watch?v=uT8CIZbGd64.
Si algú no s'hi pot connectar i li interessa, que em passi un mail i li envio.