.

JRMora humor gráfico diario

13/3/10

¿EN CASA?, UN FRÍO DE COJONES.






Así quedaron las dos torres eléctricas que tenemos en Castell d’Aro, junto al almacén de la brigada.

Nunca jamás entenderé, por mucho que me lo proponga, la irresponsable decisión de esa banda de tarados centralistas en continua evolución, de enviar a primera hora del miércoles, desde la dirección general de protección civil de la Generalitat de Cataluña, un fax a los salvadores de la UME (Unidad Militar de Emergencias) del ejército Español, agradeciéndoles los servicios prestados e invitándoles a irse de Castell-Platja d’Aro-S’Agaró porque ya no hacían falta, cuando aún seguían urbanizaciones y cientos de vecinos mal comunicados.
Según Tura Soler (El Punt), las sospechas tienen fundamento. A los del govern les "desagradaba ver en los medios de comunicación las imágenes de los soldados españoles haciendo labores de emergencia en Cataluña. La administración de "Madrid" consideró que el ejército estaba haciendo un buen trabajo abriendo caminos y llevando menesteres a personas que habían quedado aisladas en urbanizaciones y masías".
Para paliar la decisión del envío del fax, "al día siguiente de la retirada del ejército, y tres días después de la gran nevada, los mossos y los bomberos pusieron en marcha un plan especial de protección civil (plan denominado "Aneu a pendre pel cul" por muchos aborígenes de la Vall d'Aro) destinado a ir puerta por puerta a las casas aisladas para proporcionar material y alimentos a aquellas personas que no habían podido salir por culpa de la nevada".
¡JA!
¿Cómo es posible tanta memez en tan pocos?

54 comentarios:

El Ximplet dijo...

A los exquisitos no les agrada que el ejército español intervenga para ayudarnos en el caos que hemos estado metidos por causa del temporal. A estos personajes hay que examinarles muy de cerca y con cara de perro, pueden jugar con cositas, pero con esto no ¡NO!
Los marines les hubiera encantado.
Bueno, en serio, estoy abochornado por lo que piensen el resto de los españoles. Me ha dolido mucho esta memez institucional, ya estamos acostumbrados, tendremos que seguir disimulando, que no se nos note mucho.

Anónimo dijo...

Donya¿estuvo en la reunión informativa que dió la alcalde en el polideportivo?fue un espectaculo de la oposicion bochornoso.Los de CIU montaron un chou increible,dificil de entender y creer.
El viejo chafardero corre ve y dile de la peña del barça y de la agrupación CIU lió un espectáculo tipo Belen Esteban que te mueres de verguenza,el hermano de la dolça Loli otro chou que tal,el uruguayo ¿porque no te callas? sentado junto a Lluís Moliné.La claca convergente unida aplaudiendo a un chalao con coleta que gritaba en un idioma incomprensible que nadie entendió,todos unidos para romper la sesión informativa del equipo de gobierno.UNA VERGUENZA TOTAL DIFICIL DE OLVIDAR..

Daniel Riera dijo...

Donya tiene usted toda la razón . Por cierto y al hilo del segundo comentario , hoy ha habido una reunión informativa en Castell D'aro con los vecinos y los animos han estado mucho mas calmados , todo mi reconocimiento desde aqui al trabajo incansable de nuestro regidor de Iniciativa Pedro Torres asi como a todos los regidores del PSC Dolors , Josep Maria , Ferran , Marti y Pilar . Las responsabilidades hay que buscarlas mas arriba de nuestros políticos locales , por ejemplo en la conselleria d'interior con el señor Saura a la cabeza

Anónimo dijo...

Amb resposta al ultim anonim, "el chalao de la coleta" va dir veritats com a temples. tot el que va dir ho pensavem tots.
La exaltacio de tots la va provocar la taula que venia a fer la sesió informativa!!! La gent no va anar al pavello per escoltar agraiments, si no per busca solucions. Perque en aquest moment de caos tots som solidaris. I si no tenien solucions no calia fer aquesta reunio. INFORMATIVA!!!!! A Per Cert El CHALAO DE LA COLETA TE UN NOM.

PER QUI NO ESTA INFORMAT ES DIU AMADOR. UN RESPECTA A LES PERSONES.

El que va ser una vergonya va ser l'espectacle de la taula "INFORMATIVA"

¿DE QUE ENS VAN INFORMAR?????

AIXO SI QUE ES UNA VERGONYA DIFICIL D'OBLIDAR!!!!!!

Anónimo dijo...

donde esta el regidor del PP.....se ha ido a esquiar....que yo sepa todos tenemos negocios y familias y hemos estado al pie del cañón...y este sinverguenza como siempre escondido

El Caraiot de Cala Rovira dijo...

A l'exercit d'ocupació els varem enviar a casa seva perque, al no parlar catalá, generavan molts conflictes amb els veins aillats desde el dilluns al migdia. Quand aprenguin catalá i sapigan cantar els segadors, ja han parlarem... (a l'incendi de l'Horta de Sant Joan va passar el mateix)

El que si va fer el Govern centralista de la Gran Ciudad de Sur va ser agafar d'una comisaria del costat de TV3 (Sant Joan d'Espi)dos cotxes dels mossos amb un parell d'agents cada cotxe, un cámera de TV3 i varen anar a rodar un spot publicitari al Masnou i pasarho pel 3/24 i Telenoticies tot el dia.
O, com ahir, pasar pel telenoticies que el que ha passat aqui, també ha pasat a Italia, França etc... Vergonyos!!!

Hem viscut el caos perfecte.

L'Asamblea del divendres va ser un acte de valentía del Comando Al Ataque, que no va servir per res mes que per donar a coneixer el nou shouman que substituirá al "Follonero" de la Sexta que, per cert, també es diu Jordi.
Finalmenent haig de reconeixer que envejo profundament al anonim emprenyat de les 20:51 pel seu oida fí. La majoría dels presents no li varem entendre res del que deia, ni ell, ni d'altres que cridaven amb el micro, però el que si ens va quedar clar a molts es que portaven claca...

Assumpció dijo...

Per fi tinc llum!
Un 10 per a la Padilla i el seu equip.
L'esforç i la mobilització no hauria estat igual si haguéssim seguit amb l'anterior equip de govern. Imagineu a l'ex-alcalde, Cati, i altres gestionant un desastre igual......
El que no em va agradar res de res va ser veure a 12 policies municipals fent la cherradeta en les portes de poliesportiu mentre parlava la alcadesa.
Què se'ls havia acabat la feina?
Saben que el 70% del poble está sense llum?
Recorden que hi ha molts xorisos solts que saben molt d'això de robar amb les llums apagades?
I els de protecció civil de Platja d'Aro, han embrutat per fi les seves boniques jaquetes? o segueixen netes i polides com el primer dia.
I si no ho dic rebento....... El show bananero dels seguidors de l'anterior equip de govern en el poliesportiu va ser una vergonya, bé organitzada, però vergonya.

MORT DE FRED dijo...

Em podria algú explicar perquè a la Briagada els van desactivar el plà d'emergencia, el dilluns a las 23:30 de la nit?. I qui va ser la persona que els ho va indicar amb ple temporal.

Anónimo dijo...

Benvolguts/es lectors/es i tertulians/es,

Gràcies a tothom qui opina amb coneixement de causa. Ara bé, i sobretot pels qui no coneixen la realitat de tot l'esforç material i humà d'aquests últims dies. Esteu dient moltes paraules, que si interpretacions, que si causes, que si conseqüències, que si responsables municipals, que si treballadors,... Segurament esteu moguts per la inseguretat i pel nerviosisme que la empresa subministradora ens a causat per una deixadesa i descontrol. O bé per un afany de fer mal per fer mal o per tenir un excés d'egoisme. Els qui han estat al peu del canó des del dilluns al matí (treballadors de l'ajuntament, equip de govern, voluntaris, feines fetes per empreses externes,...) saben que el que esteu dient i difonent és una absoluta barbaritat.

I permeteu-me que no opini sobre alguns posicionaments i actituds que vam sentir al pavelló de Platja d'Aro. Tothom les té al cap i de moment que cadascú en faci les interpretacions que vulgui.

Una vegada tinguem normalitat absoluta ja farem una valoració de tot plegat.

Gràcies a tots i totes
Josep M. Bas
Regidor de Medi Ambient, Protecció Civil, Mobilitat i Serveis Informàtics.

PREGUNTAS? dijo...

Enhorabuena Doña manolita por conseguir que su bloc sea el único activo.
Referirme en primer lugar a la reunión informativa(propaganda) del pabellón, tenga que decir que me da igual como se llamen los que gobiernan, porque no he ido a votar en mi vida, ni pienso ir jamás. Decir que en esta reunión, no se dio ninguna solución, sino simples agradecimientos. Pero yo tengo algunas preguntas.
1-Como es posible que no comunicaran a la población mediante el sistema de megafonía instalado por las calles principales de que se fuera todo el mundo a su casa? (pensando que la mayoría de población es flotante, es decir son de fuera) y así se habría evitado que gente durmiera en los coches o en el pabellón o en casa de amigos.
Si que a las 11:00 se comunico a los trabajadores del ayuntamiento que se fueran, en el caso de que los altavoces no funcionaran, lo vehículos de emergencia disponen de megafonía y en el caso contrario alguien con un megáfono.
2- Como es posible que todavía hoy haya gente que no sepa que en el pabellón daban comida, se podían duchar, cargar móviles, etc.?(Vamos a lo mismo)
3- Porque el ayuntamiento no ha comprado, alquilado, confiscado, intervenido generadores, de donde fuera? (por ejemplo las obras de la C-31).se podían alquilar desde el primer día hasta el último, por lo tanto es mentira lo que dicen los que mandan.
4- Como es posible que se acabara la comida?
5- Como es posible que no se hayan visto los que mandan? (solo en tv3 i el día del pabellón)
6- Como es posible que la que más manda tuviera dos policías en la puerta de su casa?
7- Como es posible que la primera persona que tuvo luz con generador fuera una diputada socialista?
8- que ocurrió el martes al mediodía mientras no había comida en el pabellón.
9- Como es que la prioridad de Fecsa endesa a dar o poner luz sea según la facturación.
Alguien me puede contestar Por Favor?

Joan Saura dijo...

Senyors del extraradio de Barcelona, es posen vostès nerviosos per no-res, jo els explicaré i entendran ràpidament:

En primer lloc bla bla bla bla bla bla bla, per això bla bla bla bla.

En segon lloc bla bla bla bla bla i bla.
I finalment bla bla bla.

Entès? Doncs adéu que avui la visa del govern em paga unes angulas.

Anónimo dijo...

Yo vivo en masnou y no soy ni catalán ni español, pero esos militares que estaban haciendoun gran trabajo, hablaban catan que los sentí yo , ósea que no seamos hipócritas, un saludo.

Anónimo dijo...

Intentaré contestar algunas de as preguntas que formula la persona de las 13 :42 y lo hago con conocimento :
1.- Muchas empresas ya mandaron a sus emplesdoa a casa cuando vieron que la cosa se ponía fea, por cierto después se fue la luz y por lo tanto no se podía utilizar la megafonía.
2.-la alcaldía hizo un bando comunicando que se podía utilizar el pavellón para las cosas que usted comenta. Por cierto seguimos sin luz.
3.-Al día siguiente se empezó a colocar los generadores. No había ni luz ni telefonía móvil ni fija , por lo tanto como usted comprenderá la cosa no es fácil y somos muchos los gironins en esta situación.
4.-Este tema lo desconozco. Lo que sí le puedo decir que unos 15 trabajadores del supermercado MERCADONA estubieron haciendo bocadillos para las personas alojadas en el pavellón y que estas personas posteriormente fueron rescatadas por la policia local.
5.-A estas personas se les ha visto por TV3 y se les ha visto al pie del cañón buscando soluciones y solucionando problemas con los generadores ,inluso por la noche. Supongo que usted desde su casa no los ha visto.
6.-eso es absolutamente falso.
7.- Supongo que es por casualidad, ya que la empresa ha ido colocando los generadores siguiendo su criterio que es por el número de abonados.
8.-lo desconozco.
9.-creo que esta pregunta se tendría que hacer a la compañía FECSA-ENDESA.

Anónimo dijo...

Es poden buscar cinc peus al gat, com sempre i amb tot, però hem de reconèixer que la Dolors, el seu equip i Pedro han fet un esforç fora del comú intentant sense descans que la vida en el nostre municipi torni a la normalitat com més aviat millor.
Gràcies comando

PREGUNTAS? dijo...

Referente al anónimo que contesta a mis preguntas:

Sobre el punto 1, no me sirve que "muchas empresas ya mandaron a sus empleados a casa" entre ellas está la mía, y que sin luz no funciona (dónde está cualquier vehículo equipado con un megáfono advirtiendo de lo que venía.
Sobre el punto 2 " pero usted se piensa que soy idiota" de que sirve un papel si no lo explicas, lo publicitas con todos los medios a tu alcance, volvemos al señor del megáfono (Policia, Bombero, Brigada, Protección civil, etc.)Y ya que saca usted el tema, la mayoría de las casas no a tenido luz hasta hace bien poco y desde entonces la gente se informaba por las radios a pilas (entonces como es que no se puso un generador pequeñito en radio Platja d'aro para dar informaciones continuas de lo que se hacía o había).
Sobre el punto 3 nadie dijo que gestionar una catástrofe de esta magnitud fuera fácil. Pero para ello es el ayuntamiento de la provincia que tiene más personal y mucho cualificado para gestionar esto y bastante más, (Pero nadie a pedido su opinión) nadie a contado con ellos. (Así ha salido todo).
El hecho de que 15 trabajadores del mercadona hicieran bocadillos para la gente del pabellón, es de agradecer a los trabajadores del mercadona pero no a mercadona y haga el favor de no tirarme de la lengua.
Sobre el punto 5, más faltaría que no hubieran estado al pie del cañón, desde el primer momento ya que tiene 5000 obligaciones. y disculpe pero yo desde mi casa no podía ver nada ya que no tenia ningún servicio, aparte de que no podían subir ni las maquinas y un grupo de vecinos tuvimos que retirar un centenar de arboles del medio de la calzada para abrir un paso.(hay mas pero es un ejemplo)
En el punto 6 no es falso y no se preocupe hubiera quedado más bien que era simplemente que la trasladaban de un sitio a otro, y no que es falso porque es cierto.
Sobre el punto 7 no hay tanta casualidad ( señor Serra hizo mover un transformador para tener luz, poner en Rancho suizo mientras en la urbanización Dalmau no lo pusieron hasta ayer y resulta que al cabo de 12 horas de funcionar ya nadie ponía gas oíl, Otro generador en pescados Murio. si quiere sigo...
Sobre el punto 8 usted lo debe saber bien.....
Sobre el punto 9 estoy de acuerdo.

Anónimo dijo...

Un gran treball!

Fins divendres no varen passar a visitar la gent gran que viu sola.

Una gran vergonya!

Encara podeu dir que han fet un bona feina!!!

Sort que avui les enquestes donen les gràcies a la Gene.

Anónimo dijo...

Per favor, enquestes? que enquestes? on?
Les vull llegir.

Anónimo dijo...

Heu llegit el manifest efectuat pels alcaldes dels municipis més afectats!

Signen gaire bé tots menys la nostra alcaldessa.

Li va massa gran el càrrec!

No pot dir les cosses pel seu nom.

Fins hi tot han signat l'alcaldessa de Palamós Sra. Teresa Ferrer i el alcalde de SFG. Per cert tots dos del PSC.

Joan Saura i Joan Boada Dimissió.

Anónimo dijo...

Doña, la teva indignació és absolutament comprensible i, m'atreveixo a dir, àmpliament compartida per la majoria de veins. Agradi més o menys l'exercit espanyol, la UME és una unitat especialitzada i resolutiva, van a la idea i no s'estàn de monsergues. A més, als que paguem impostos ens costa el mateix quan treballa que quan està al seu quarter. El gilipolles que va decidir que ja havíen fet prou feina i que marxessin ha de plegar, sigui qui sigui. S'ha de descobrir qui va donar l'ordre i se l'ha de fer plegar, i amb ell als seus superiors, encara que es diguin Montilla. Cap retret al nostre bipartit+1absència, ja que no se'ls pot demanar més. Han treballat, han encertat i s'han equivocat com en totes les emergències. Ara tindràn una feina més difícil, aconseguir que arribi la normalitat i que les decisions dels turistes i visitants per setmana santa no estiguin influenciades pel desastre (el metereològic i el d'en Saura...). Per cert, algún cap calent deian que no s'imaginava en Giraut gestionant emergències, però ja ho va fer en l'incendi i les inundacions, i no es pot dir que no se n'ocuparia bé. Ho faria com els d'ara, en la mesura que aquestes coses es poden gestionar des d'un Ajuntament, o sia de manera limitada i amb més bona voluntat que solucions.

Anónimo dijo...

Tornem a estar sense llum... es veu que hem d'amortitzar el generador que hem comprat! Diuen que ara és una nova averia provinent d'una línia d'alta tensió que ve de Tordera i passa per tota la Costa Brava

Anónimo dijo...

anonim, no s'ha comprat cap generador

La Dña. dijo...

Volvemos a tener luz.
Aleluya
Mientras os ruego, queridos vecinos de la Vall d’Aro, que encomendemos al Señor en nuestra oración matinal, esta parte de las líneas de FECSA tan íntimamente vinculada a la historia de nuestro municipio.
Oremos por Platja d’Aro.
Padre nuestro que estás en los ………..
Oremos por Castell d’Aro y S’Agaró que ayer noche también se quedaron sin luz y los de Cat-info no nombraron en ni uno solo de sus boletines de noticias.
Oremos
Encomendemos al Señor la misión especial confiada al regidor ausente, que ha ido a no se sabe donde estos días.
Oremos
Oremos por la paz en la próxima sesión informativa del equipo de gobierno.
Oremos
Encomendemos también al Señor el grupo de políticos locales, que estos últimos días han conocido el áspero fenómeno natural “metamorfosis en mis vecinos”.
Oremos
Sabemos que la Madre de Cristo, nuestra virgen Sta. María de Fanals, está rodeada de gran veneración por parte de muchos de nosotros.
Pidámosle que se muestre Madre y Reina de la paz en Castell-Platja d’Aro-S’Agaró y las tierras limítrofes.
Amén

Anónimo dijo...

Con independencia de que la gestión fuera o no mejorable,
hay una cuestión que debemos olvidar.
Dar gracias a los que han estado todos estos dias a pié de cañon.

GRACIAS A PROTECCIO CIVIL, MUCHAS GRACIAS POR VUESTRA VOLUNTARIA Y DESINTERESADA COLABORACION.

GRACIAS A LA POLICIA LOCAL Y A ALGUNOS DE LOS FUNCIONARIOS Y POLITICOS DE ESTE AYUNTAMIENTO POR SU INFATIGABLE DEDICACION.

Anónimo dijo...

A l'anònim que diu que no s'ha comprat cap generador, que ho pregunti a desenes, sinó centenars de veïns que ho han fet...

Anónimo dijo...

Es pot dir més alt però no més clar!

http://in.directe.cat/ricard-vaque/blog/3280/i-allo-que-em-vas-prometre

Anónimo dijo...

Dolores, Pep & cia, no deixeu que es duguin els grups electrogens, els d'Endesa no ens garanteixen llum per a setmana santa.

Ens indemnitzaran amb la mateixa facilitat que als ciutadans de la gran ciutat del sud? o al ser considerats pel govern zones rurals ens donaran pa amb oli.
En Barcelona, des de sempre, les sàtires contra el rústic de Girona han estat manifestacions amb barreja de menyspreu i desconfiança amb la qual veuen al payés, reduït a ser un monstre deformi, ignorant i violent, capaç de les majors atrocitats, sobretot quan s'agrupa. La mateixa expressió rústic, que significa habitant del camp, o d'un poble, és equivalent a persona inculta i brutal (com més modernament entenem amb l'expressió paleto, que s'utilitza com insult). La identificació del pueblerino amb una persona sense honor, té el mateix sentit. De fet, no es concep en un sistema centralista que un no privilegiat del extraradi de la capital pugui tenir honor i decència.

Freedom for Girona.

Anónimo dijo...

Bon dia a tothom i gràcies donya per les teves reflexions. No tinc massa temps per contestar xafarderies i m'he de concentrar en allò que és realment important, però per a qui li interesen aquestes coses, alguns aclariments:

-Mai he tingut a la porta de casa dos policies.No els necessito.
-dimarts dinava al pavelló amb el regidor Pedro Torres, el cap de la policia i 70 persones més. Pocs minuts abans parlava amb TVCB a la porta d'entrada.
-Vaig tenir llum dissabte al matí per a desesperació dels meus veins.
-Menteix qui diu que he dit que "als comerciants que els bombin".
Em sap molt greu que es difami a persones només per treure profit i rèdits d'una situació on han patit moltes famílies, gent gran i mainada. La gent pot opinar si s'ha fet bé o malament, el que no es pot fer és dir mentides i humiliar a persones gratuïtament, posant en dubte la seva integritat personal.
Demano disculpes pels desencerts que hi han hagut, però no és sa ni desitjable que les mentides que es difonen quedin sense resposta.
Gràcies a tantes i tantes persones solidàries que en sóu molts!

Dolors Padilla Richart.

Anónimo dijo...

Lola, un 10 per tots els que heu estat en primera linea de foc. El temps deixara els indessitjats al seu lloc.

vade retro ciu dijo...

que us pasa als de ciu que esteu tant calladets? que pasa que nomes teniu pebrots de dir les coses per boca d'altre gent que els us faci la feina bruta? convergents sous una colla de cobards, pecadors i fistros de la pradera a mes de insolidaris, mafiosos i amants del joc brut. val mes que no us presenteu a les eleccions per vergonya ojala no us voti ni deu

Agrupació Municipal PSC dijo...

Benvolguts/es,

Com que s'està intentant posar molta confusió respecte dels generadors de gasoil instal·lats al municipi, farem uns aclariments.

Segons se'ns informa des de l'equip de govern, es van arribar a instal·lar, tot i el dèficit sobretot de subministrament o per problemes mecànics d'alguns d'ells, un total de 29 generadors que alimentaven a 33 transformadors diferents. D'aquests 29 generadors, els 11 primers van ser instal·lats per l'empresa subministradora a criteri propi durant els 2 primers dies, i la resta (18 generadors) van ser instal·lats en 22 dels 58 transformadors que l'ajuntament havia prioritzat.

Agrupació municipal del PSC

Anónimo dijo...

Però......però....peró Deu convergent? però...però....però no pot ser.....Deu era solidari......progressista.....

Anónimo dijo...

Hola Doña,una vez más gracias por contribuir con mucho ingenio y una pizca de humor a desdramatizar la situación caotica y excepcional que hemos vivido en el Municipio.
Como ciudadano del Municipio,como persona que ha vivido junto al CECAT los 8 dias mas dificiles de mi vida y como Regidor de este AJUNTAMENT,no puedo consentir que se DIFAME SIN CONOCIMIENTO DE LAS ACTUACIONES LLEVADAS POR LOS SERVICIOS SOCIALES JUNTO A PROTECION CIVIL Y CRUZ ROJA,sobre el seguimiento y atencion a personas dependientes ó con necesidades de atención personalizada,sean de la edad que sean,puesto que desde el Martes a primera hora y hasta el Domingo a las 20 horas,se ha mantenido una media de más de 20 asistencias domiciliarias a las cuales se les llevaba un menu y todo aquello que necesitaban.
asi mismo se han atendido diariamente entre 250 y 300 llamadas,junto a todas las personas que han pasado por el pabellon.
Tambien se han ingresado en diferentes residencias a 6 personas del Municipio,a cargo como no podria ser de otra manera,del Ajuntament.
y cientos de consultas y demas servicios,por lo tanto le rogaria que cualquier persona que quiera saber la REALIDAD DE LO OCURRIDO,llame a Servicios Sociales y pida hora con el Regidor y estaré encantado de informarle hasta la extenuación.
Pero repito no és justo Difamar a unas personas que han estado dia y noche al servicio de todos.
POR FAVOR NO PERMITAN QUE ESTO SIGA OCURRIENDO.
Pedro Torres Lopez
Regidor de Servicios Sociales,Educación y Juventud

Anónimo dijo...

O sigui que la culpa no és de ningú i que tots els polítics ho han fet molt bé.

Quins cullons !
Quina cara més dura tenen alguns dels nostre polítics !

La pitjor gestió de tots els pobles de la costa va ser la gestió a Platja d'Aro. I així s'ha vist a totes les notícies.

Vau veure ahir el programa Agora a TV3 on es feia un reportatge sobre anteriors declaracions dels polítics ?
Per caure'ls la cara de vergonya.

Agrupació Municipal PSC dijo...

Perdona últim anònim,

Et pots explicar millor? Pots concretar-ho millor? Si no és així, no et podrem donar les explicacions pertinents. I que consti que, tot i el desinterès d'alguns o les ganes de parlar per parlar, estem disposats a donar les explicacions que calguin. Com a agrupació o demanant la informació directament als membres de l'equip de govern. Amb tots els respectes, tens un discurs una mica abstracte.

Anónimo dijo...

Siento vergüenza del espectáculo dantesco de la mayoría de las personas que hablan con el simple objetivo de hacer daño, abanderando lo que no saben, sin ninguna solidaridad. Siento vergüenza del circo romano que vi, de las fieras contra un cordero. Que si se vieran las caras desencajadas fotografiadas en los periódicos, se les caería la cara de vergüenza a ellos también.
Qué fácil es criticar, pero yo me hago una pregunta, ¿dónde estaban a la hora de ayudar a tantísima gente que se quedó tirada sin poder avisar a sus familias, sin poder llegar a su casa. ¿Dónde está su "ciudadanía"? En casos así es cuando más se necesita la ayuda de TODOS con TODOS. El resto, sobra y si no les gusta, que se vayan. El pueblo se quedó a oscuras, el pueblo tenia que continuar, ¿dónde estabais los listos?. Lo dejo aquí que me enciendo y no tengo generador.
Mis felicitaciones a TODOS los solidarios anónimos que si estuvieron por SU pueblo.
Gema

Anónimo dijo...

¿Permiso…?
Ayer, un irreflexivo de Castell d’Aro al que nominaré a partir de hoy, por entretenimiento y en petit comité familiar; “el Merluzo Badulaque”, me contó muy excitado (y absolutamente convencido de la veracidad de lo que decía), que la alcaldesa Dolores había tenido reservada por el consistorio y a su disposición durante los días del desbarajuste, una habitación en un hotel de cinco estrellas y que la noticia pronto saldría en la prensa.
De buen rollo pregunto en esta tertulia, ¿os parece bien el seudónimo “Merluzo Badulaque” o le ponemos otro?

La Dña.

Anónimo dijo...

Anónimo, ¿Por qué no pedimos que toda esa gente forme la Asociación A.D.I.D.A.S. (Asociación De Idiotas Dispuestos A Superarse)?

Pastora dijo...

A mi me parace bien, aun que preferiría merluzo a secas, que es más corto.

Al anónimo del 16/03 a las 21:23 le sugiero que vea la vanguardia del 12/03, dónde se le otorga un semaforo verde a la Sra. Alcaldesa...

A los que les ha tocado currar como locos por la responsabilidad política o por su compromiso a un voluntariado, por favor, no hagais caso de todas esas memeces que andan soltando por ahí unos cuantos resentidos.

Debeis continuar con vuestro trabajo y no perder tiempo ni consumir vuestras energias con esas calumnias, que, en definitiva, nadie se ha creido.

Anónimo dijo...

OLA PREGUNTITAS SOLO SABES HACER DAÑO ALA GENTE QUE VEDADERAMENTE A ESTADO AYUDANDO TODOS LOS DIAS TAN DESESPERADOS QUE TENIAN NUESTROS CIUDADANOS DONDE ESTABAS TU SEGURAMENTE ESPERANDO LA LUZ EN TU CASA PARA ENCENDER EL HORDENADOR Y PODER DESPOTRICAR ATODOS Y TODAS LAS PERSONAS QUE ESTABAMOS AL PIE DEL CAÑON DONDE ESTAVAS TU PREGUNTITAS TETENIA QUEDARTE BERGUENZA EN CADA ESCRITO QUE AGAS ESTARE DETRAS DE TI(LA LUZ)

Anónimo dijo...

La única habitación resevada que tenía la alcaldesa era la sala de emergencias que hay en la comisaría de la policia local.
Para mí ya está bien el nombre que le has puesto Dña.

PREGUNTAS? dijo...

Para la Luz.
No tengo por que dar explicaciones pero te las daré.
El dia 8 a las 14:00 h. ya quede sistiado en mi casa, sin poder salir, ya que vivo en un lugar elevado, segundo el martes por la mañana juntamente con 4 vecinos mas, nos pusimos a retirar un centener de arboles que cerraban el paso, una vez abierto otro vecino cun una pequeña maquina y la ayuda de los mismos retiramos nieve abriendo un paso por si tuviera que subir alguna ambulancia o ... ya que vive gente mayor, estuvimos ayundando a gente a retirar arboles de las entradas de las casas, para que la gente pudiera salir a la calle, se comprobó que todo el mundo estuviera bien y seguimos los dias siguientes retirando arboles, nieve y demás, sin nungun servicio de nadie y no me quejo.
lanzé unas preguntas simplemente, para quien quiera las responda.
Si te sientes aludido lo siento, quizas eres un concejal y para disimular haces falta(porque si no no entiendo tu amenaza), o quizá eres uno de los cargos de confianza de este querido ayuntamiento, o bien eres una persona a la debes obediencia a este ayuntamiento ya que permite no ir a trabajar.
No seas demagogo y piensa un poco.
Jamás he criticado ni lo haré a la gente que lo da todo para que los demas no sufran.
Ánimo y abrazos a las personas que desinteresadamente han estado ayudando a los demás.
pero precisamente porque hay gente que deinteresadamente lo dan todo y sale bien, la reflexión es que los que cobran sobran.
Saludos Luz y un abrazo también para ti.

RUBÉN SUBIRÁ dijo...

ANONIMO DEL 13. 3. 10.A LAS 15,20.DESPUES DE ESCUCHAR CON MI RADIO A BATERIAS TODAS LAS MENTIRAS DE TODAS LAS ADMINISTRACIONES,FECSA, GENERALITAT,ETZ,SIN PODER CONTESTAR,EL VIERNES EN EL PAVELLON DESPUES DE TODAS LAS FELICITACIONES A TODOS LOS VOLUNTARIOS, POLICIA,MOSSOS,PROTECCION CIVIL,ETZ.A LAS CUALES ME UNO,I DESDE AQUI FELICITO .ME ENCENDI EN FURIA I RABIA.CUANDO LA Sra ALCALDESA COMUNICÒ LAS URBANIZACIONES QUE ESTABAN RESTABLECIDAS Y MENCIONÓ,MAS NOU,Y ENTRE OTRAS POLITUR,DONDE YO RESIDO.Y NO SIENDO VERDAD PUES NI AGUA TENIAMOS PARA EL W.C.Y HASTA EL SABADO NO LLEGO LA LUZ.PENSE SINO CONTESTO AHORA QUE LA MENTIRA Ó CONFUSION,ES FLAGRANTE, DESPUES DIRAN QUE NO LO DIJERON,Y POR ESO LO TENGO GRABADO.

Anónimo dijo...

Rubén, yo oí lo mismo, aunque matizó que la zona superior de Politur no. Me acuerdo porque vivo abajo de Politur. No te pongas nervioso que hace poco estabas en el hospital por el corasssón!!!saludos

Anónimo dijo...

Sr Rubén Subirà,

Hi havia arribada de llum per xarxa a Politur, com en algunes altres urbanitzacions, però obviament l'estat de les línies en baixa no permetia que tots els veïns i veïnes d'aquest sector en tinguéssin. Per això, i puntualment, llavors s'han hagut de gestionar les escomeses ja sigui com a particulars o des de l'ajuntament. Encara ara hi ha problemes o s'estan donant apagades en alguns sectors del municipi. Sobretot en sectors en que les línies en baixa o mitja són aèries.

Josep M. Bas

Anónimo dijo...

¿A la asociación ADIDAS podemos incluir a los Sres Torres y Cano ?

¿ o los ponemos en la asociación del hombre invisible ?

Cada uno hemos tenido nuestra historia y hemos visto una descoordinación total. Los que hemos padecido el desastre hemos sido los ciudadanos. Y se nos han reido a la cara los políticos y Fecsa Endesa.

Pero está claro que la culpa no es de nadie. Todo el mundo perfecto. Felicidades a todos.

Por si acaso yo me voy a preparar para la Semana Santa. Voy a contratar un generador y voy a preparar mi comercio para iluminarlo con generador. No sea que tengamos que volver a necesitar la magnífica ayuda y coordinación de los políticos.

Felicidades a todos y evidentemente la culpa no es de nadie.

Anónimo dijo...

¿Quienes nos gobiernan en este pueblo?. Con lo mal que lo han hecho y sólo se echan flores a ellos mismos. Los ciudadadon expresamos nuestra opinión en la reunión del pavellón.

Estoy muy de acuerdo en la última frase del post

¿Cómo es posible tanta memez en tan pocos?

Hay políticos que con su inoperancia han cavado su tumba política.

Anónimo dijo...

Tornant al contingut del post de Doña, encara no sabem qui és el fantàstic servidor públic, que alguns situen en el meravellós món de la conselleria d'interior, que va decidir que l'exèrcit que paguem també els ciutadans de Castell-Platja d'Aro ja havia treballat massa, agraint els seus serveis i convidant-lo a replegar-se.

En alguns llocs van ser els primers serveis en arribar, fent bona feina per obrir els accessos a les zones més elevades del poble. En altres, com el Mas Ros, estaven a punt de fer-ho quan va arribar l'ordre de replegament, condemnant als ciutadans a passar un dia més, fins dijous a les 12h, sense accessos segurs amb vehicle.

Crec que la persona que va prendre aquesta estúpida decisió hauria de plegar. Primer hauria d'intentar explicar perquè se li va ocórrer i a quins superiors seus (Secretari General d'Interior, Conseller d'Interior o President) li va comentar -si és que ho va fer-, i immediatament hauria de plegar perquè va rebutjat utilitzar un recurs públic que estava a l'abast per atendre necessitats de la ciutadania ben evidents. Això és una altra manera de malbaratar recursos públics en perjudici de la ciutadania.

Veig, però, que la preocupació de la Doña o la meva no acaben d'interessar a ningú...

La Dña. dijo...

Hola anònim de les 14:50, comparteixo la teva opinió.
Tinc entès que l'ordre de retirada de l'exèrcit es va donar el dimecres de bon matí, quan el Pepeillo Monti encara no havia fet l'helicòpter-tournée per Girona i per tant, ningú del govern centralista coneixia encara, a causa de la falta de comunicacions, la categoria del desastre en la nostra província. Fet que al meu entendre agreuja més si es pot, la decisió negativa del responsable d'interior de liquidar l'ajuda de l'exèrcit, quan ho tenim per a això, per a ajudar no solament a Afganistan, L'Iraq o Turquia.

Si rebobinem uns dies, estant aquí en ple caos, es pot llegir per exemple, en aquesta crònica de l'endemà les declaracions del responsable irresponsable; “que la resposta de les administració va ser eficient i positiva. També li ha sol•licitat als ciutadans que en el futur facin més cas a les alertes meteorològiques”

Gegant estupidesa; és fàcil, amb aquestes poques paraules, deduir que Saura no camina concentrat en el seu treball. Si la resposta de l'administració va ser eficient i positiva, nosaltres a resar unes avemaries i, quant a l'alerta meteorològica..., altra “memez”, ja que aquí es va rebre sobre les 11 del matí i la neu a aquesta hora ja castigava la nostra comarca.

Resulta còmic llegir en aquesta mateixa crònica, com PSC i ICV es feliciten mútuament, sense tenir notícia alguna del que acabava d'ocórrer en la província de Girona, per la gestió del temporal.

És preocupant que després d'aquesta altra pífia-gestió de Saura no hagi cap dimissió, preocupant, molt preocupant.

Anónimo dijo...

Saura for President
Boada for President

Davant lo que hem viscut ¿ Encara no ha dimitit ningú ?.
Tots els polítics tant d'aquí com d'allà es pensen que ho han fet perfectament.

Així la desafecció política serà total.

Martin Pescador dijo...

He vuelto.
Después de emigrar, al ver el mal tiempo meteolorógico que se avecinaba, he vuelto.
Joder con la tormenta, despùes de la tormenta climatológica ha venido la tormenta política.
Señores, un poco más de sentido común, una vez pasado todo, hay que sacar conclusiones. Anotar las cosas positivas y subsanar las negativas.
Y sobre todo rapidez y agilidad de reacción de todos, FECSA-ENDESA sobretodo, además de las administraciones locales y supramunicipales (Generalitat).
Ya está bien de pasearse para hacer la foto, necesitamos politicos con una capacidad de reacción rápida y eficaz.
Gracias a todos por su trabajo, muchas veces desinteresado.

Anónimo dijo...

Gracies Sr.BAS.
Em primer lloc i per si no va quedar clar,demano disculpes a qui es va sentir ofès per la meva reacció en el pavelló el proppasat divendres 12 de març.
Reacció deguda a la impotència davant la falta d´electricitat al lloc a on visc.
Reitero les meves paraules de que a tot politur no hi havia llum,ans
al contrari del que deien a la taula presidencial,aclarit pel Sr. Bas.en el seu post.
Des d´aquí vull donar una vegada mes les gràcies a tota la gent que
ha fet esforços per tal de que la catàstrofe no fos mes gran.
Rubén Subirá

Manolito dijo...

Sr.Ruben usted es el ultimo que debe pedir disculpas,su enfado en el pabellón es muy comprensible ,después de pasar cinco días de penalidades y las esperanzas que le dan los máximos responsables de pueblo, los que suponemos conocen la situación , nos dicen que como muy pronto tendríamos luz el domingo , que tubieramos paciencia y quien tubiera ocasión marchara del pueblo. La verdad no es para menos! Creo que hay mucha gente antes que Ud. Que ocupan cargos públicos y me refiero a todas las esferas que deberían hacerlo!

Anónimo dijo...

l'exercit a Platja d'Aro el va demanar l'alcaldessa i el va portar el president de la generalitat.

Qui el va fer fora son figues d'un altre pener.

Que fàcil es fer un munt de preguntes per destacar possibles mancances, em podeu dir si el que va fer 32 preguntes va fer també 32 suggeriments durant els dies dificils?

Anónimo dijo...

naložbeno varcevanje [url=http://www.investicija1a.info]investicija[/url]